You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - יש אלופות בארציות, יש עולות לפלייאוף
מושלמים. שחקני הפועל כפר סבא חוגגים (התמונות בכתבה מטעם הקבוצות)

נערים א' - יש אלופות בארציות, יש עולות לפלייאוף

הפועל פ"ת והפועל כפר סבא הוכתרו לאלופות הליגות הארציות והעפילו לליגת העל. בית"ר טוברוק נתניה ובית"ר ירושלים ינסו את מזלן דרך משחקי הפלייאוף

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יש לנו אלופות בליגות הארציות של שנתון נערים א'. הפועל פ"ת (דרום) והפועל כפר סבא (צפון) זכו בצורה בצורה מרשימה באליפות. המרוויחות הגדולות:לקבוצות שנתון 2008 במועדונים שהן מייצגות, שכתוצאה מההישג יזכו לשחק בעונה הבאה בליגת העל של שנתון נערים א'. כמובן שכל אחת מהקבוצות תזכה לפרגון והצדעה בפינת "ליגת האלופות".


ביום שלישי האחרון, במקביל למשחקי חצאי גמר גביע המדינה. הפועל פ"ת - הסינדרלה של השלבים הקודמים, השלימה בצורה מרשימה את משימת הזכייה באליפות עם ניצחון 0:3 ביתי על הפועל ראשל"צ, שמדורגת בחלק העליון של מרכז הטבלה. שערים שכבשו: איתי מזרחי (17), אריאל אמר (48) ואלון ג'נח (55) - מלך שערי הליגה, העניקו לקבוצה של בן קפלן את הניצחון ואת תואר האליפות הנכסף.

הפועל פתח תקווה  (באדיבות המדיה של המועדון)

אמש (רביעי) זכתה הפועל כפר סבא באליפות ארצית צפון, לאחר שזכתה בניצחון ביתי 0:5 על מכבי חיפה/חוף הכרמל, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, אך הבטיחה את הישארותה בליגה. עומר טולדו (37) היה הראשון לכבוש, לאחר מכן היה זה התור של יובל בטאט (40) - שקבע את תוצאת המחצית - 0:2 ירוק. במחצית השניה צמד שערים שכבש מלך שערי הקבוצה, ליעד שמואלי (57,88) ושער עצמי שכבשו האורחים סגרו עניין ובסיום חגיגה גדולה לקבוצה של דן קובליו - שזוכה באליפות שניה ברצף, כשלזכותה 100 אחוזי הצלחה ב-28 משחקים.

במשחק הפלייאוף בין הסגניות ייפגשו ב-21/5 באצטדיון ר"ג בית"ר ירושלים ובית"ר טוברוק נתניה. המנצחת תפגוש שישה ימים לאחר מכן במגרש המושבה הסינטטי בפ"ת את בני סכנין, נועלת טבלת ליגת העל. המנצחת תזכה את המועדון שהיא מייצגת במקום בליגת העל של שנתון נערים א' בעונה הבאה. 

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן


חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...